Odpowiedni gadżet reklamowy może mieć równie dużą siłę marketingową co reklama telewizyjna, czy też nawet różnego rodzaju rabaty i akcje promocyjne. Żeby jednak taki sukces osiągnąć w przypadku takiego gadżetu, musi on być dobrze wybrany. Czy ostatni tego typu hit, czyli kubek termiczny, to będzie dobry wybór?
Żeby móc odpowiedzieć sobie na pytanie, czy kubki termiczne z własnym nadrukiem będą odpowiednim wyborem jeśli chodzi o gadżet reklamowy, najpierw trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie, jakimi cechami taki gadżet powinien się charakteryzować.
Przede wszystkim jego najważniejszą cechą jest to, aby był on praktyczny. To właśnie w tym jak często i intensywnie będzie użytkowany tkwi jego siła jeśli chodzi o walory reklamowe. W końcu jeśli coś nie będzie używane, to zostanie zapomniane, tak samo jak nazwa lub logo firmy, które się na danym gadżecie znajdują.
Warto więc sobie zadać pytanie, czy w takim razie dobrym wyborem będzie kubek termiczny z nadrukiem logo? Jak się okazuje tak, ponieważ jest to rzecz, która sama w sobie jest często kupowana. Sprawia to, że jeśli zostanie dołączona do np. zakupów, stanie się bardzo miłym i co najważniejsze od razu używanym podarunkiem.
To jednak nie koniec zalet, ponieważ jeśli by przyjrzeć się temu, jak wygląda taki kubek termiczny, to z łatwością można zauważyć, że posiada on dość dużą powierzchnię. Może się na nim zatem znaleźć swobodnie miejsce na logo, lecz również na wygrawerowaną nazwę firmy lub też na okazałą i bardzo efektowną grafikę.
Oczywiście nie jest tak, że takiego rodzaju kubki termiczne są dobrym wyborem jako gadżet reklamowy przy każdej okazji. Duże bowiem znaczenie ma tu to, kto będzie klientem naszej marki i do kogo skierowane są jej produkty, a tym samym również gadżety reklamowe.
Nie da się ukryć, że zdecydowanie najlepiej taki gadżet wybrać w sytuacji, gdy naszymi głównymi klientami są ludzie młodzi i aktywni sportowo, ponieważ właśnie w takich okolicznościach kubki termiczne z grawerem, czy też z nadrukiem sprawdzają się zdecydowanie najlepiej.
Rzecz jasna sama decyzja o wyborze takiego kubka termicznego nie przesądza jeszcze tego, czy i jak sprawdzi się on jako gadżet reklamowy. Ogromne znaczenie ma tu dodatkowo to, jak się on będzie prezentował, jak będzie trwały, lecz również, jaki będzie zwyczajnie jego wygląd. Jak to więc wygląda w szczegółach?
Zdecydowanie najważniejszą sprawą, o której trzeba pamietać gdy wybiera się taki gadżet to, w jaki sposób naniesiona będzie na niego grafika, logo lub nazwa firmy? Na rynku znaleźć można kubki termiczne z własnym nadrukiem, z grawerem, czy też z fotografią. Szczególnie dobrym pomysłem są kubki termiczne ze zdjęciem, które może wybrać sobie klient, czyli np. może się na nim znaleźć zdjęcie jego psa, lub też jego bliskich.
Bardzo dobrym wyborem jest kubek termiczny z grawerem, ponieważ dzięki tej technice napis pozostanie zawsze trwały i nie ulega zniszczeniu, jak ma to miejsce w przypadku mniej trwałych technologii.